Toggle Navigation
Games
Blog
Class PIN
Join for Free
Sign in
Toggle Navigation
Games
PIN
Join for Free
Blog
Pricing
Contact us
Help center
Sign in
Study
Toisto lisäkysymyksillä
0
%
0
0
0
Back
Restart
Mikä on sinun lempiaine koulussa? Lisäkysymys: Miksi?
Minun lempiaine koulussa on suomi. :) Koska saan opettaa sitä ihanille oppilaille joka päivä.
Oops!
Okay!
Millainen perhe sinulla on? Lisäkysymys: Mikä sinusta tulee isona ja miksi?
Minulla on mies ja neljä lasta. Minulla on myös äiti ja isä. Minusta tulee isona eläkeläinen. :)
Oops!
Okay!
Mitä kieltä sinä puhut? Lisäkysymys: Mitä kieltä haluaisit oppia puhumaan?
Minä puhun suomea, ruotsia, englantia ja vähän koreaa. Minä haluaisin oppia puhumaan koreaa sujuvasti.
Oops!
Okay!
Mikä on sinun lempieläin? Lisäkysymys: Miksi?
Minun lempieläimet ovat koira ja virtahepo, koska meillä oli aina koira, kun olin nuori ja olen aina ollut koiraihminen.
Oops!
Okay!
Kuka sinä olet? Lisäkysymys: Kuka on tärkein ihminen elämässäsi ja miksi?
Minä olen Marja. Minun elämäni tärkeimmät ihmiset ovat minun perheenjäsenet, minun mies ja minun lapset.
Oops!
Okay!
Mikä on sinun lempiruoka? Lisäkysymys: Mitä ruokaa inhoat eniten?
Minun lempiruoka on Poké Bowl ja joku hyvä pihvi. Minä inhoan rössypottuja.
Oops!
Okay!
Mitä sinä tykkäät tehdä vapaa-ajalla? Lisäkysymys: Missä haluaisit olla todella hyvä?
Minä tykkään katsoa korealaisia tv-sarjoja, siivota ja treenata. Minä haluaisin oppia puhumaan koreaa ja tanssimaan todella hyvin.
Oops!
Okay!
Mitä sinä et tykkää tehdä? Lisäkysymys: Mitä sinä pelkäät ja miksi?
Minä en tykkää juosta, imuroida ja kiipeillä. Minä pelkään tai en pidä ihmisistä, jotka haluavat tehdä pahaa toisille. Minä pelkään myös sotaa.
Oops!
Okay!
Kuinka vanha sinä olet? Lisäkysymys: Kuinka vanha haluaisit olla, jos voisit valita?
Minä olen 44 vuotta vanha. Minä haluaisin olla noin 30 vuotta vanha, koska minun ruumis jaksaisi enemmän.
Oops!
Okay!
Mikä on sinun lempivärisi? Lisäkysymys: Miksi pidät juuri tästä väristä?
Minun lempiväri on sininen. Minä pidän sinisestä, koska se on kaunis väri ja sininen sopii minulle.
Oops!
Okay!
Missä sinä asut? Lisäkysymys: Jos saisit valita, missä haluaisit asua ja miksi?
Minä asun Hertsössä, Luulajassa. Minä haluaisin asua omassa talossa meren rannalla, ehkä Luulajassa.
Oops!
Okay!
Millainen sinä olet luonteeltasi? Lisäkysymys: Millainen on sinun mielestäsi hyvä ystävä?
Minä olen kiva, iloinen ja joskus vähän laiska. Minun mielestäni hyvä ystävä on luotettava ja hyvä kuuntelija ja jonka kanssa vo olla oma itsensä.
Oops!
Okay!
Your experience on this site will be improved by allowing cookies.
Allow cookies