CO2 Interpersonal: Comida
Help
What's your favorite food in the class?
¿Cuál es tu comida favorita de la clase?
Which do you prefer? ______ or ________?
¿Cuál prefieres? ¿_____ o _____?
I don't like ____ because it's very spicy.
No me gusta _______ porque es muy picante.
Unlock this slideshow and over 4 million more with Baamboozle+
Try slideshows
Your experience on this site will be improved by allowing cookies.
Allow cookies